Welcome to the online home of the greatest youth group in the world, LIFEalive. Wanna find out what's been happening? Look no further. Wanna know what's in the works? Here ya go! Stay up to date with LIFEalive Online!!!

Look a New Slideshow!!!

Friday, May 11, 2007

ROFLOL...

LOOK AT THE titles!!! Since when did I speak German???

17 comments:

Mandy said...

Wow Bi-lingual blog moving on up!!! Your a nut! Love you

Linda Elms said...

LOL! I didn't know you could speak another language! LOL! You're so funny!! I love it!

preacherman23 said...

this is hilarious bro Andrew and this bi-lingual blog is pretty cool and ur doing a good job

Jessica said...

Nice.....Nice, hopefully you fix this one and please o please dont chunk the computer across the room..Lol, your crazy....

Heather Feather said...

nice...I thought I was the only white kid who spoke spanish

shewhohasredhair said...

yeah i dont think thats german.
yeah pretty sure its not.
yeah
yeah, its not.
ha, funny.

-Michaela

TexasBelle3072 said...

I'm pretty sure that's Spanish, but whatever. Hey this is really cool because now people can come to our blog and have an awareness of what we do because the blog is in another language!! ROCK ON!!!(JK!!!)
-Kat

AimiBelle said...

¿Qué te pasa?
Lo siento, pero eso es Espanish. ¿Está usted loco en la cabeza? LOL. Just kidding. Funny, no? No? FINE!!! BEE like that!!!! Jk. Love ya'll!!!

Kassie Dutton said...

that's pretty funny oh wise one.... :)

AimiBelle said...

HEY! You DO realize that the blog says "Stay up to date with LIFEalive..." don't you? How can we if YOU don't??? SLACKERS!!! lol. I'm just kidding. But, no...y'all gotta blog already. MAY? SERIOUSLY? :)

viking said...

yeah um. guys i hate to tell you this but uh. your a little behind on the times.its the first month of 08. come on lets get goin here.

Joseph James said...

This place isn't very alive.

Joseph James said...

:oP

OMG said...

April showers bring May flowers. .........................................

裕瑤 said...

偉大的致富萬能之鑰,正是幫你充分掌握自己心志所必須的自律自制 ..................................................

陽台 said...

您的部落格文章真棒!!有空我一定會常來逛!! ........................................

紹函 said...

你可以從外表的美來評論一朵花或一隻蝴蝶,但你不能這樣來評論一個人........................................